Bakla 2024

440.000 Slovencev se nikoli ne ukvarja s športom

440.000 Slovencev se nikoli ne ukvarja s športom
Fizično pasiven življenjski stil ima pogosto negativne posledice na naše počutje in zdravje. Kako spodbuditi zdrav način življenja in predramiti 22 odstotkov Slovenije, ki se ne giba?
Iskanju odgovora je namenjen kreativni natečaj Plaktivat, ki tudi v svoji osmi izdaji ostaja zvest družbeno odgovorni vlogi in skozi format mestnega plakata spodbuja k pozitivnim premikom v naših glavah in širši družbi.

Plaktivat prepleta dobre družbeno odgovorne ideje, ustvarjalnost in javni medij ter opozarja na učinkovitost, družbeno vlogo in odgovornost, ki jo lahko zavzema mestni plakat, kot razširjen in vpliven medijski format. Tokratna tema natečaja spodbuja gibanje in tudi naslov Poženi se v tek! namiguje, da je čas za spremembe. “Sodelovanje z ekipo Plaktivata nam je odprlo nova obzorja. Prepričani smo, da bo kreativni poziv k spremembam skozi format mestnega plakata dosegel širok krog naslovnikov in jih spodbudil k vsakodnevnemu gibanju in rekreiranju,« pravi Rožle Prezelj, varuh športnikovih pravic.

Prijave se zbirajo do vključno 7. aprila 2017, zmagovalni plakat pa bo natisnjen in javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji ter prijavljen v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije.

Več o predmetu in cilju natečaja preberite na http://tam-tam.si/slo/plaktivat.

 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji