Majhno zanimanje za olimpijske vstopnice

Majhno zanimanje za olimpijske vstopnice
Vstopnice za tekmovanja zimskih olimpijskih iger v Pjongčangu gredo slabše v promet, kot so upali, so priznali prireditelji. Za 600.000 vstopnic, ki so bile v Južni Koreji na voljo v prvem krogu prodaje, so jih prodali le 162.000 (27 odstotkov), večje zanimanje je bilo le za slavnostno otvoritev in zaključek ter hitrostno in umetnostno drsanje.
Ljudje se zanimajo predvsem za športe, v katerih so uspešni azijski tekmovalci. Za Azijo manj priljubljene športe, kot sta smučarski tek in biatlon, so prireditelji v prvem krogu prodali manj kot deset odstotkov vstopnic.
"Nismo država, ki bi vstopnice takoj prodali. Korejci vstopnice kupujemo tik pred zdajci. Pred nami je še veliko promocije iger, verjamemo, da bo prodaja v drugem krogu boljša," kljub temu, da priznavajo, da Južna Koreja nima prave tradicije zimskih športov, ne izgubljajo optimizma člani organizacijskega odbora. Prvi krog prodaja vstopnic se je začel 9. februarja, točno eno let pred začetkom iger, končal pa konec aprila. Drugi krog prodaje bo septembra.

Skupno je na voljo 1,18 milijona vstopnic, 70 odstotkov jih na domačem, 30 odstotkov pa na tujem trgu. Najdražje vstopnice za lokalne kupce bodo za slavnostno odprtje in finale hokejskega turnirja, za najboljša mesta na stadionu oziroma dvorani bo treba odšteti 1300 dolarjev.
 

Glavni sponzorji

Veliki sponzorji

Sponzorji