OI Pariz 2024

Drugi dan virtualnega olimpijskega kampa Tokio 2020

Drugi dan virtualnega olimpijskega kampa Tokio 2020
Olimpijski komite Slovenije je v nadaljevanju olimpijskega kampa za kandidate za nastop na igrah v Tokiu obravnaval tematiko odnosov z javnostmi, sodelovanju z novinarji, delovanju na družabnih omrežjih in v marketingu.
Posredovati čim več uporabnih informacij, ki jih potrebujejo športniki pri svoji dejavnosti s področja odnosov z novinarji, začinjenih s konkretnimi primeri z dosedanjih olimpijskih iger od Pekinga naprej je bil osnovni namen današnjega druženja s kandidati za olimpijske igre v Tokiu. Po odzivu sodeč slovenska olimpijska družina, kljub prestavitvi iger, potrebuje tovrstna druženja, informacije in nova znanja. V bistvu smo premajhen narod, da bi se branili novih znanj ali osvežili stara, šport sam na sebi, kot osnovno orodje športnikov pa je že zdavnaj premalo za enakopravno tekmo na globalni ravni.

O medijskih obveznostih olimpijskih potnikov pred, med in po olimpijskih igrah, o konkretnem delu in zadolžitvah ter vlogi Press Attacheja slovenske olimpijske reprezentance, o pasteh in lepih straneh mix zone, ki prevečkrat predstavlja strah in trepet posameznih športnikov, o kriznem komuniciranju v konkretnih primerih, saj smo bili na robu le tega vse od Pekinga dalje, med olimpijskimi igrami v Atenah leta 2004 pa so se mu res komajda izognili je na današnjem srečanju s športniki tekla beseda.

Na področju družabnih medijev in marketinga smo kandidatom za Tokio podali koristne in zanimive informacije na temo: pravil in uporabe družabnih omrežij med olimpijskimi igrami, sponzorstev, osebnih sponzorstev in komunikacijo s sponzorji med olimpijskimi igrami; spregovorili smo o športniku kot blagovni in osebnostni znamki, postregli z nekaterimi nasveti za nastop na družabnih omrežjih in pristopi do potencialnih sponzorjev; razkrili nekatere skrivnosti digitalnega / vsebinskega marketinga in spregovorili o tem kako uporabljati ter nastopati na družabnih kanalih.

Šport že nekaj časa ne predstavlja  le udeležbe na treningih in tekmovanjih. Osvajanje odličij je privilegij redkih. Šport je postal posel in zaželjeno je, da se športniki izobražujejo tudi na področju lastnega marketinga, uporabe družabnih omrežij v svojo korist, se seznanijo z željami sponzorjev ter kako jim ustreči. Olimpijske igre so največji športni dogodek na svetu za katero veljajo posebna pravila, ki se jih člani olimpijskih reprezentanc morajo držati ter jih upoštevati. S tem, ko si zaslužijo prostor v olimpijski reprezentanci postanejo del olimpijske družine, ki je ne le elitna pač pa tudi tudi edinstvena. Prav je, da izkoristijo ves svoj potencial – tako na igrišču kot izven njega.
 
Jutri kandidate za nastop na olimpijskih igrah čaka izobraževalna delavnica na temo javnega nastopanja.

 

 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji