OI Pariz 2024

Pri vstopu športnika na trg dela je ključna njegova izobrazba in usposobljenost #ZaMlade

Pri vstopu športnika na trg dela je ključna njegova izobrazba in usposobljenost #ZaMlade
Športniki morajo že v času doseganja vrhunskih rezultatov v tekmovalnem športu razmišljati o nadaljevanju svoje kariere. Pri tem so jim v pomoč projekti in programi Olimpijskega komiteja za podporo športnikom in razvoj njihove dvojne kariere.
Z namenom izobraževanja mladih perspektivnih športnikov in njihovega spodbujanja k aktivnem razvoju dvojne kariere, je pod okriljem Coca-Coline Akademije za mlade je bil med 17. in 19. novembrom 2017 v Portorožu tridnevni dogodek s praktičnimi delavnicami.
 
Praktičnih delavnic, ki so jih zasnovali priznani strokovnjaki iz različnih področij se je udeležilo več kot 40 mladih perspektivnih športnikov v starosti od 18 do 25 let,  svoje izkušnje pa so z njimi delili tudi nekdanji vrhunski slovenski športniki. »Akademija za mlade je v bila priložnost, da so mladi športniki pridobili ali nadgradili svoje znanje s področij psihologije, komuniciranja, ustvarjanja športne blagovne znamke, prodaje, financ ter priprave osebnega poslovnega načrta, ki jim bo v pomoč pri iskanju zaposlitve. Spoznali so kako postati zgled drugim na podlagi olimpijskih vrednot ter kako razviti lastnosti, ki so ključne za vrhunske športnike,« poudarja Petra Robnik, ki skrbi za razvoj dvojne kariere športnikov pri Olimpijskem komiteju Slovenije in dodaja: »Pri vstopu športnika na trg dela je ključna njegova izobrazba in usposobljenost. Ter da je sposoben svoja znanja, pridobljena v športu, prenesti v poslovno okolje.«
 
»Trener mora bit seznanjen s šolskimi uspehi svojih varovancev in jih mora podpirati tudi pri doseganju rezultatov na šolskem področju. Za športnika je pomembno, da gradi dve kariere hkrati in danes sistem to tudi dobro omogoča,« dodaja Raša Sraka, ena najbolj uspešnih slovenskih judoistk.
 
Mag. Aleš Vičič, športni psiholog poudarja: »Športnik si je po koncu profesionalne kariere primoran zgraditi drugo identiteto. Ta prestop seveda ni enostaven in je nanj potrebno biti dobro pripravljen. Potrebno si je namreč zastaviti povsem nove cilje in sprejeti, da bo tvoja služba sedaj tudi vsebinsko drugačna, ne bo prinašala več toliko vznemirjenja, kot ga je bil vajen športnik. Seveda pa ima športnik, ki lastnosti iz profesionalnega športa – ambicioznost, samozavest, delavnost – uspešno prenese v nadaljnje življenje, veliko konkurenčno prednost.«
 
Izobraževalni program Akademija za mlade je podjetje Coca-Cola HBC Slovenija zasnovala v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije.

 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji