Bakla 2024

ELES glavni partner Slovenske hiše v Tokiu 2020

ELES glavni partner Slovenske hiše v Tokiu 2020
171 dni pred olimpijskimi igrami je Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez na lokaciji, kjer bo Slovenska hiša med olimpijskimi igrami, podpisal pogodbo s podjetjem Eles d.o.o., ki je postalo glavni partner Slovenske hiše, ki jo bo med olimpijskimi igrami v japonski prestolnici, organiziral OKS.
Pred več kot 80 pomembnimi japonskimi gosti in predstavniki slovenske gospodarske delegacije, ki je v teh dneh na obisku Japonske, sta predsednik OKS-a Bogdan Gabrovec in mag. Aleksander Mervar, direktor ELES-a podpisala pogodbo, ki bo še dodatno poudarila odlično sodelovanje ELES-a, japonske agencije NEDO in Hitachija v projektu NEDO.  
 
Predsednik OKS Bogdan Gabrovec je ob tem povedal: »Najprej bi se rad iskreno zahvalil g. Mervarju in družbi ELES. Skupaj z ELES-om, državo Slovenijo ter ostalimi partnerji, bomo postavili Slovensko hišo v samem centru Tokia in prepričan sem, da se bo pomembnim gospodarskim sestankom pridružilo tudi kakšno slavje ob osvojeni kolajni slovenskih športnikov. Naš cilj je, da postavimo najbolj prepoznavno Slovensko hišo doslej, ki bo središče gospodarskega, turističnega, športnega, gastronomskega in kulturnega dogajanja, povezanega s Slovenijo. Res upam, da bo čim več slovenskih podjetij, ki sodelujejo z japonskimi izkoristilo priložnosti, ki jih bo ponujala Slovenska hiša«.
 
Aleksander Mervar, ki vodi ELES, se je pred štirimi leti odločil za vstop v projekt NEDO, kjer z ekipo sodelavcev sodeluje tudi z eno največjih inovativnih multinacionalk, Hitachijem.« NEDO je trenutno največji, najbolj inteligenten in najkompleksnejši projekt pametnih omrežij v Sloveniji, projekt, v katerega je združeno največ, kar je možno v tem času kupiti na globalnem trgu in implementirati v nacionalni elektroenergetski sistem. Olimpijske igre v Tokiu 2020 niso samo priložnost za slovenske športnike in šport nasploh, temveč tudi za nadaljnjo rast gospodarskega in vsakršnega sodelovanja Slovenije in Japonske.Pred časom bi bilo nemogoče ali vsaj skrajno nenavadno, da bi ELES, sistemski operater slovenskega elektro omrežja postal glavni partner Slovenske olimpijske hiše v Tokiu. Vendar ravno primer ELES-a kaže,  da so lahko tudi firme v državni lasti uspešne pri sodelovanju v visokotehnoloških mednarodnih projektih, tudi s partnerjem iz ene izmed tehnološko najrazvitejših držav sveta. Zato tudi odločitev, da podpišem to pogodbo, ni bila težka. Še posebej, če se zavedamo, da je ELES s projektom NEDO Republiki Sloveniji zagotovil 20 mio EUR nepovratnih sredstev in to ne v denarju, temveč v visokotehnološki opremi, katera nam bo skupaj z ostalimi projekti iz sfere pametni omrežij omogočila lažji prehod v nizkoogljično družbo«, je po podpisu pogodbe povedal Mervar.
 
Slovenska hiša bo locirana v trinadstropni restavraciji na Ginzi, v bližini olimpijske vasi, kar bo tudi športnikom omogočilo, da se bodo udeležili mnogih dogodkov, ki ji ekipa Slovenske hiše že skrbno pripravlja. Prav pomen programskega dela je izpostavil tudi državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Aleš Cantarutti: »Na poslovnem področju je Japonska identificirana kot eden izmed ključnih trgov s katerimi želimo v Sloveniji razvijati poslovno sodelovanje. Predvsem pa na področju tujih neposrednih investicij. Na japonskem Agencija SPIRIT že od novembra 2019 izvaja program »lead generation« neposrednega trženja Slovenije, kot lokacije za tuje investicije ter iskanje potencialnih tujih neposrednih investitorjev. Projekt se bo izvajal še celotno prvo polovico letošnjega leta. V sklopu tega bo SPIRIT identificiral 16 podjetij, ki imajo izražen interes za investicije v Evropi ter z njimi izvedel poglobljene predstavitve. S temi investitorji bo SPIRIT izvajal individualna srečanja, zato bo Slovenska hiša imenitna priložnost za gostitev teh podjetij. Datuma, ki sta pomembna sta 27. in 28. julij. Takrat bodo slovenska podjetja v delegaciji imela možnost, da v Slovenskih hiši organizirajo sestanke in srečanja s svojimi poslovnimi partnerji. Agencija SPIRIT bo objavila javno povabilo za podjetja, da se udeležijo delegacije in izkoristijo priložnost, da se predstavijo japonskim podjetjem, navežejo stike in najdejo potencialne poslovne partnerje. Šlo bo za odprti tip poslovne delegacije, brez omejitve po sektorjih. Pomembno pri tem je, da bodo lahko za sofinanciranje stroškov udeležbe v delegaciji podjetja koristila vavčerje. Ne smemo pozabiti niti na B2B poslovno promocijski dogodek slovenskega turizma, ki bo 29. julija«.
 
Tokio, kjer so olimpijske igre bile že leta 1964, takrat je ambasador Slovenske hiše Miroslav Cerar, osvojil zlato in bronasto kolajno v gimnastiki, bo olimpijske igre gostil med 24. julijem in 9. avgustom. Generalni sekretar OKS Blaž Perko je poudaril, da se v Olimpijskem komiteju Slovenije na olimpijske igre  temeljito pripravljajo in spremljajo športnike, ki izpolnjujejo olimpijske norme: »Trenutno lahko povem, da imamo do danes, ko kvalifikacijsko obdobje še ni zaključeno, že potrjenih 24 kvot v 9 individualnih panogah, načrtujemo pa udeležbo še v najmanj 5 individualnih panogah ter močno upamo, da tudi v najmanj 1 oziroma prvič v zgodovini v 2 kolektivnih panogah – rokometu in košarki. Pomeni, da bi se Slovenija lahko udeležila iger z okoli 70 športniki, skupaj s spremstvom bi število naraslo na okoli 130 oseb«.
 
Dve od športnic, ki se borita za nastop na olimpijskih igrah sta tudi sestri Anja in Maruša Štangar, ki sta v teh dneh v Tokiu na pripravah za zadnji del olimpijskih kvalifikacijskih tekmovanj v judo in sta kot prvi med športniki – kandidati za nastop na olimpijskih igrah obiskali Slovensko hišo, v katere pripravo je vključeno tudi veleposlaništvo Slovenije v Tokiu. »Veleposlaništvo bo nudilo najboljšo možno podporo slovenskim športnikom in olimpijski reprezentanci Slovenije, nadaljevalo s promocijo Slovenije in njenih lepot ter negovalo prijateljske vezi med Slovenijo in Japonsko tudi pred in med olimpijskimi igrami«, je povedala veleposlanica Slovenije v Tokiu, dr. Ana Polak Petrič.
 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji