Izšli priložnostni znamki pred OI Tokio 2020

Izšli priložnostni znamki pred OI Tokio 2020
V ponedeljek sta izšli priložnostni znamki, ki ju bo na poštah mogoče kupiti do konca olimpijskih iger v Tokiu.

Vodilo oblikovalca pri oblikovanju sta bila olimpizem (združevanje športa in kulture) in minimalizem (značilen za japonski dizajn, kulturo). Z zgibanjem papirja in tipičnima barvama slovenskih športnikov sta jasno prepoznavni japonska veščina in dve izmed slovenskih paradnih disciplin - plezanje in jadranje.
 
Glavni sponzor
Glavni medijski sponzor
Veliki sponzorji
Sponzorji
Potrdite uporabo dodatnih piškotkovNaša spletna stran uporablja svoje piškotke, ki so potrebni za njeno pravilno delovanje. Z uporabo te strani se strinjate za prejemanje teh piškotkov. Potrditi pa morate uporabo dodatnih piškotkov, ki vam omogočajo dodatne storitve. Več o naših in dodatnih piškotkih si lahko preberete tukaj.